عكس دانشجوهاي ما !!!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مينو در تاریخ : 1394/4/13/6 - - گفته است :
دانسجوي مملكت ما

/weblog/file/img/m.jpg
علي در تاریخ : 1394/4/13/6 - - گفته است :
گفتم غم تو دارم...
گفتا چشت در ايد!!!

گفتم كه ماه من شو...
گفتا دلم نخواهد!!!

گفتم خوشا هوايي كز باد صبح خيزد...
گفتاهواي گرميست!آه آه!عرق در امد!

گفتم دل رحيمت كي عزم صلح دارد؟؟؟
گفتا برو به سويي تا گل ني در ايد...

گفتم زمان عشرت ديدي كه چون سر امد؟؟؟
گفتا كي اي واي دير شد ...دادمامان در امد

/weblog/file/img/m.jpg
علي در تاریخ : 1394/4/13/6 - - گفته است :
ﺗﺎﺯﮔـﯿﺎ ﺣﺲ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﻫﺮ ﮐﺲ ﻣﻨﻮ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ ﺯﯾﺮ ﻟﺐ ﺑﻪ ﻋﺮﺑﯽ ﺑﻬﻢ ﺑﺪ ﻭ ﺑﯿﺮﺍﻩ ﻣﯿﮕﻪ!
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻫﻤﺶ ﻣﯿﮕﻦ "ﻓﺘﺒﺎﺭﻙ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﺣﺴﻦ الخالقین"
ﻋــﺮﺑﯽ ﺑﻠـﺪ ﻧﯿﺴﺘﻢ
فوش موش نباشه یه وخ؟؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
hossein در تاریخ : 1394/4/13/6 - - گفته است :
سلام وبلاگت جالب و خنده دار بود
به وبلاگ منم یه سری بزن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








  تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبچـيــ❤ــن  و آدرس webchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

يا براي تبادل لينك پس از لينك وبچين ،‌نظر بگذاريد .






RSS

Powered By
loxblog.Com