جك سري پنجاه و دوم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 10 خرداد 1394
بازدید : 825
نویسنده : sadaf

یکی از سوتی هایی که دادم...
ابتدایی, سر زنگ قرآن بود!
تازه بله و خیر رو به عربی یاد گرفته بودیم,
معلممون هم واسه اینکه راه بیفتیم گفت من چنتا سوال به فارسی میپرسم شما جوابشو به عربی نعم و لا بدین!


سوال: آیا کبوتر زیباست؟

من با خوشحالی و با صدایی کش دار:
.
.
.
.
عـنــــــــــــــم !!!
.
.
.
نخند بیشعور! این واس من خاطره تلخ حساب میشه!

http://upload7.ir/uploads//f7ee0fe03674df458546c05bef4d46f8bf9c33f4.jpg

چقدر دنیا کثیف شده...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
امروز به دوست دخترم زنگ زدم میگم کجایی؟میگه پیشه دوستم ندا.......
جالبه داشت دروغ میگفت!
چون ندا پیش من بود.....
باهاش کات کردم بار اولش نبود به من دروغ میگفت .
دفعه قبلم الکی گفت پیش الهامم بازم الهام پیش من بود!!!!
خدایا خودت حقمو ازش بگیر
خیانت همش خیانت دیگه ب هیچ دختری اعتماد نمیکنم!!

http://upload7.ir/uploads//f7ee0fe03674df458546c05bef4d46f8bf9c33f4.jpg

ﻣﻌﻠﻢ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﻣﯿﭙﺮﺳﻪ ﻧﺼﻒ 8 ﭼﯽ
ﻣﯿﺸﻪ؟
ﻣﯿﮕﻪ : ﺑﺴﺘﮕﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﭼﺠﻮﺭﯼ ﻧﺼﻔﺶ ﮐﻨﯿﻢ
ﺍﮔﺮ ﺍﻓﻘﯽ ﻧﺼﻒ ﮐﻨﯿﻢ ﻣﯿﺸﻪ 0 ﺍﮔﻪ
ﻋﻤﻮﺩﯼ ﻧﺼﻒ ﮐﻨﯿﻢ ﻣﯿﺸﻪ 3 !
ﺍﻻﻥ ﻣﻌﻠﻤﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺳﺮ ﮐﻼﺱ ﺍﻭﻝ ﺍﺯ ﻧﻮ
ﺷﺮﻭﻉ ﮐﻨﻪ ﺧﻮﻧﺪﻧﻮ ﻧﻮﺷﺘﻨﻮ

http://upload7.ir/uploads//f7ee0fe03674df458546c05bef4d46f8bf9c33f4.jpg

ﺍﮔﻪ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﯾکی از فامیلاتو ﺩﯾﺪﯼ ﮐﻪ
ﺣﻮﺍﺳﺶ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺟﺎﯼ ﺩﯾﮕﺲ
.
.
.
.
.
.
ﺑﺪﻭﻥ ﮐﻪ ﺍﻭﻥ ﺗﻮﺭﻭ ﺯﻭﺩ ﺗﺮ ﺩﯾﺪﻩ :))))

 

 





:: موضوعات مرتبط: جك , مورد داشتيم , اس ام اس , سر كاري , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
: در تاریخ : 1394/3/10/7 - - گفته است :
عالی بود مخصوصا فامیلی که حواسش جایی دیگه هست
پاسخ:آره تجربه ي خودمه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








  تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبچـيــ❤ــن  و آدرس webchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

يا براي تبادل لينك پس از لينك وبچين ،‌نظر بگذاريد .






RSS

Powered By
loxblog.Com