جك سري پنجاه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 1 خرداد 1394
بازدید : 797
نویسنده : sadaf

همیشه از اونی که تو مبارزه
هیچ قانونی نداره بترسین!
.
دِ آخه زیر بغل هم جایه گاز گرفتنه!!

http://upload7.ir/uploads//f7ee0fe03674df458546c05bef4d46f8bf9c33f4.jpg

هر شب در خونمون رو سه قفله میکنم

.

.

.

حالا اينكه چيزي تو خونمون نیست به كنار، ولی کلاس کار بايد حفظ بشه!!!

http://upload7.ir/uploads//f7ee0fe03674df458546c05bef4d46f8bf9c33f4.jpg

من ميخوام برم كره ي جنوبي زندگي كنم
نه به خاطر ماشيناي مدل بالايي كه توش هست
نه به خاطرسرعت بالاي اينترنتش
فقط به خاطر اينكه ممنوعيت بيداركردن افراد در هنگام خواب جزو قوانينشه!
كيا ميان بريم؟

http://upload7.ir/uploads//f7ee0fe03674df458546c05bef4d46f8bf9c33f4.jpg

به سلامتی پسری که فقط اسم یه دختر تو گوشیشه
.
.
.
.

و بقیه رو با اسم علی،ممد،رضا و... سیو کرده




:: موضوعات مرتبط: جك , اس ام اس , سر كاري , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
آقای همساده در تاریخ : 1394/3/10/7 - - گفته است :
همشون تکرارین هههه یکم ب روز باش خواهر من اسکل بازیای خودمونو بذاری بیشتر لایک میخوره..... ))
پاسخ:باش از اين به بعد اسكل بازياي خودمونو ميذارم

/weblog/file/img/m.jpg
DUYĞU در تاریخ : 1394/3/1/5 - - گفته است :
لذت داشتن یه دوستِ خوب توی یه دنیای بد
مثل خوردن یه فنجون قهوه گرم زیر برفه
درسته كه هوا رو گرم نمیكنه ولی آدمُ دلگرم میكنه
دوست خوب دنیاتُ خوب میکنه ...
پاسخ:ممنون از متن زيباتون ...

/weblog/file/img/m.jpg
DUYĞU در تاریخ : 1394/3/1/5 - - گفته است :
دلم دریا
دلم لبخند ماهی ها
دلم اغوای تاکستان به لطف مستی انگور
دلم بوی خوش بابونه می خواهد
دلم یک باغ پر نارنج ...
دلم آرامش ترد و لطیف صبح شالیزار
دلم صبحی
سلامی
بوسه ای
عشقی
نسیمی
عطر لبخندی
نوای دلکش تار و کمانچه
از مسیری دورتر حتی
دلم شعری سراسر دوستت دارم
دلم دشتی پر از آویشن و گل پونه می خواهد
دلم آوازهای سرخوش و مستانه می خواهد
دلم تغییر می خواهد ...


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








  تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبچـيــ❤ــن  و آدرس webchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

يا براي تبادل لينك پس از لينك وبچين ،‌نظر بگذاريد .






RSS

Powered By
loxblog.Com