جك سري چهل و پنجم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394
بازدید : 935
نویسنده : sadaf

از دوستانی که واسه شغل و مغازشون کارت چاپ میکنن، خواهشمندم ضخامتش رو نازک تر بگیرن که راحت تر بره لای دندون!

http://upload7.ir/uploads//f7ee0fe03674df458546c05bef4d46f8bf9c33f4.jpg

اصن چرا منو ب دنیا اوردین؟؟؟
تیر خلاص من ب والدینم
وقتی در مقابل خواسته های غیر معقول و خرکیم
مقاومت میکنن!!!

 http://upload7.ir/uploads//f7ee0fe03674df458546c05bef4d46f8bf9c33f4.jpg

دقت کردین...
جدیدا چقد باید با احتیاط موس رو بچرخونیم؟!
لامصب سایتا مین گذاری شده ن, خدانکنه اتفاقی کلیک کنی!
شونصدتا پیج دیگه باز میشه!
یکیشون هم همیشه عاجزانه خواهش داره اگه زیر 18 هستی پیجو ببندی!!

http://upload7.ir/uploads//f7ee0fe03674df458546c05bef4d46f8bf9c33f4.jpg

یه گوشه از زندگیم هست که نریدم توش!!
گذاشتم واسه روز مبادا...
.
.
..
.
.
. حال میکنید چقدر اینده نگرم؟؟خخ

http://upload7.ir/uploads//f7ee0fe03674df458546c05bef4d46f8bf9c33f4.jpg

همه براشون اس میاد
دوستت دارم
عاشقتم
نفسمی
دلم برات تنگ شده
بعد واسه من اس میاد .
اگه تا پنج دقیقه دیگه این پیامو به سی نفر نفرستی فلج میشی!!





:: موضوعات مرتبط: جك , مورد داشتيم , خاطرات خنده دار , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ム尺ムㄎん در تاریخ : 1394/2/24/4 - - گفته است :



امروز به مامانم گفتم:



ابروهامو بردارم؛ تعجب میکنی؟!



برگشته میگه: تو حامله هم بشی؛ من تعجّب نمیکنم!!!



تصویر ذهنیش از من خیلی خرابه!!!
پاسخ:!!!!!!!!!!!!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








  تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبچـيــ❤ــن  و آدرس webchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

يا براي تبادل لينك پس از لينك وبچين ،‌نظر بگذاريد .






RSS

Powered By
loxblog.Com